منتديات واحة الجنوب
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Uou_ou12

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات واحة الجنوب
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Uou_ou12
منتديات واحة الجنوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مكتبة الصور

شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Empty
المواضيع الأخيرة
» احلى دلوكة واغنية لية لية
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1الأحد 18 مارس 2012, 3:56 pm من طرف الحبوب

» الفنان جمال فرفور " كلام الريد "
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1الأحد 18 مارس 2012, 3:43 pm من طرف الحبوب

» قبضونى لية " نور الجيلانى "
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1الأحد 18 مارس 2012, 3:32 pm من طرف الحبوب

» خلفيات تحملك الى عالم الخيال !
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1الخميس 15 مارس 2012, 11:40 am من طرف نوبى جامد

» البلابل " اقول انساك " (اوركسترا)
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1الجمعة 20 يناير 2012, 9:55 am من طرف رمضان ابوادريس

» محمد الامين - أشوفك بكرة في الموعد
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1السبت 14 يناير 2012, 10:53 am من طرف الحبوب

»  تراث العبابدة والبشاربة " بلالي - تربلة "
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1السبت 14 يناير 2012, 10:34 am من طرف الحبوب

» اعمل ليك ايه بالنوبى محمد حسن الحلفاوى و عادل كربو
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1السبت 14 يناير 2012, 10:15 am من طرف الحبوب

» طه سليمان " خلي العيش حرام "
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Icon_minitime1السبت 14 يناير 2012, 9:43 am من طرف فارس بلا جواد

تحدث مع الإداره مباشرة عبر الماسنجر عند وجود اقتراح شكوى استفسار مشاكل تواجهك في حالة كانت الصورة

خضراء اللون

شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة "

2 مشترك

frasha شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة "

مُساهمة من طرف الحبوب الأحد 29 يوليو 2007, 9:22 pm

السلام عليكم انا جيت ليكم اليوم باغنية جميلة لشيرين بتوزيع جديد بمشاركة بهاء سلطان اهداء لاختى العزيزة حنين بمناسبة ترقيتها الى مدير المنتدى واللة يا شباب من غير ما اعرف
التحميل من هنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الحبوب
الحبوب
عضو ذهبى
عضو ذهبى

لاتنسى متابعتنا على
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Left_bar_bleue0 / 1000 / 100شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Right_bar_bleue

ذكر
عدد المواضيع : 152

frasha رد: شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة "

مُساهمة من طرف حنيــــــن الأحد 29 يوليو 2007, 9:41 pm

يسلمووووووووووووووو يالحبوب يا سكره ...

وان شاء الله قريب نسمع عنك كل خير ..

حنيــــــــــن ..
حنيــــــن
حنيــــــن
عضو vib
عضو vib

لاتنسى متابعتنا على
شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Left_bar_bleue0 / 1000 / 100شيرين " انا مش بتاعت الكلام دة " Right_bar_bleue

انثى
عدد المواضيع : -6

- مواضيع مماثلة